Bijna iedere ondernemer is online aanwezig. Vaak is een hoofdrol weggelegd voor de eigen website. Maar is die focus wel correct? De opkomst van social media gaat onvoorstelbaar snel. Je doelgroep zit daar ook bij. Welk nieuw evenwicht van je online aanwezigheid is voor je organisatie nodig? En op welke social media kanaal of kanalen moet je dit jaar aanwezig zijn? Bekijk onderstaande film van vier minuten. Zie waar het gebeurt. En let met name op Facebook.

 

 

Graag wijzen wij je nog op een artikel van BNED over social media. Daarin wordt onder andere de case van Starbucks beschreven. Zij ontvangen tien keer meer bezoekers via hun Facebookpagina dan via hun eigen website. Het is wel duidelijk waar zij hun communicatiefocus op moeten richten. Zorg dat je met je organisatie daar bent waar je doelgroep zich reeds bevindt.

Contact maken en onderhouden wordt zo een stuk eenvoudiger. Heb je het idee direct veel werk te moeten verzetten? Kom je her niet voldoende aan toe? De medewerkers van Bespaar op tijd denken vrijblijvend met u mee om het maximale uit je online aanwezigheid te halen.

Je bent nu 0 sec op deze website

Gooi geen tijd meer weg en download het gratis ebook
Uitbesteden beter de baas.