Gefeliciteerd met je account bij de online projectomgeving van Bespaar op tijd

De projectomgeving gebruiken we voor het volgende:

  1. Overzicht van alle taken
  2. Toevoegen van nieuwe taken
  3. Overleg over taken
  4. Het bijhouden van de gewerkte tijd

Na inloggen kom je binnen in je eigen projectomgeving. Alleen jij en de medewerkers van Bespaar op tijd die betrokken zijn bij jouw project hebben toegang.

In het menu vind je een paar belangrijke pagina’s, te weten:

  • Overzicht
  • Taken
  • Berichten

In deze handleiding leer je alles over 3 mogelijkheden en tevens enkele instellingen in je eigen profiel.

Overzicht van alle taken

In het Overzicht wordt alles bijgehouden wat betreft de taken. Je ziet precies wie welke taak heeft aangemaakt, gewijzigd of voltooid.

Nog interessanter is het submenu met Verlopen taken, Taken voor vandaag en Geplande taken. Kortom, maximaal inzicht in de stand van zaken rondom jouw project(en).

Toevoegen van nieuwe taken

In het onderdeel Taken staan alle taken. Je ziet achtereenvolgens per taak wie hem uitvoert, een omschrijving en de datum van afronding.

Klik op Add a task om een nieuwe taak toe te voegen. Vul in elk geval in wie de taak moet uitvoeren, een omschrijving van de taak en wanneer de taak afgerond moet zijn. Voer een datum in die minstens 2 dagen in de toekomst ligt.

Let op:

Het kan natuurlijk voorkomen dat een taak vandaag nog uitgevoerd moet worden. Ook dan staan we voor je klaar. We vragen je dan om naast het invoeren van de taak een e-mail te sturen naar [email protected] met de melding van de urgente taak.

Overleg over taken

Klik op de omschrijving van een taak op de pagina Overzicht of Taken om alle details van de taak te zien.

Onderaan de pagina kun je vervolgens een reactie op de taak toevoegen. De andere betrokkene(n) krijgen daar melding van per e-mail.

Let op:

Als je een reactie op een taak per e-mail ontvangt hoef je niet eerst naar de online projectomgeving toe om een nieuwe reactie te plaatsen.

Via een reply op de e-mail kun je een nieuwe reactie toevoegen die automatisch wordt toegevoegd aan de taak in de online projectomgeving en wordt verstuurd naar de andere betrokkenne(n).

Het bijhouden van de gewerkte tijd

In het onderdeel Tijd vind je alle gewerkte tijd. Je virtual assistant of online business manager activeert de timer in de online projectomgeving bij start van een taak en klikt op opslaan als gestopt wordt met werken aan de taak.

Het resultaat is dat verrekening per minuut kan plaatsvinden en dat je direct kunt inzien wat wanneer voor je is uitgevoerd.

Jouw profiel

Klik op jouw profielfoto rechtsboven waarna een menu verschijnt. Je kunt daar aanpassingen doen aan je profiel en de online projectomgeving zelf.

Heb je nog vragen?

Indien je nog vragen hebt over het gebruik van de online projectomgeving, stuur een e-mail naar [email protected].

Je vraag wordt binnen 24 uur beantwoord.

 

Geef een reactie

Sluit Menu
×

Winkelmand

Winkelmand